איתור לקוחות זו בעצם פעילות יזומה באופן קבוע על ידי עסק המעוניין להגדיל את נפח הלקוחות שלו, למטרה זו דרכים רבות
1. דור 2 דור- שיווק שטח במסגרתו מגיעים אנשי שיווק לבתי עסקים במטרה לשווק מוצר או שירות.
2. שיווק באמצעות מדיה- אינטרנט, טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות.
3. דיוור ישיר- במיילים או בדואר.
4. יצירת קשרים עיסקיים למטרת הפניות ויצירת לידים חמים.
5. תיאום פגישות טלמיטינג!
שיטה מנצחת, מוכחת וחסכונית המשפרת את כמות הלקוחות הקיימים בעסק מגדילה ומפארת את השיווק, מספקת אינפורמציה שיווקית חשובה ביותר, יוצרת פגישות חדשות עם קהל לקוחות פוטנציאלי, ומתאים וזאת כאשר אנו מבצעים את תהליך הטלמיטינג בעזרת תוכנית עבודה מתאימה:
1. תסריט שיחה מדוייק- אחרי שנבין כי לא כל דבר אפשרי לומר בשיחת טלפון ולא כל תיאור תפקיד מתקבל בשיחה (סוכן ביטוח, יועץ עסקי, ועוד) וצריך "לעטוף" את אופי הפניה בצורה מאד מסויימת, נגלה שאפקטיבי יותר לפנות באופן "מיוחד" ואת תסריט השיחה כדאי ורצוי שאיש בעל נסיון בתחום ינסח.
2. פילוח שוק- החשיבות של אנשי העסקים אליהם אנו פונים במטרה לתאם פגישת היכרות ראשונית, היא חשיבות עליונה ובבסיסה עומדת הצלחת הפעילות של הטלמיטינג.
3. טיפול מדוייק בהתנגדויות - מחסום מזכירה, איתור נייד של מנכל, השגת זמן השיחה באופן שיאפשר תיאום פגישה, איתור התנגדות אמיתית והתנגדות מזוייפת.
4. מעקב לקוחות- במידה ולקוח עסקי קיבל שיחה במטרה לתאם פגישה לצורך שיווק של מוצר או שירות, והלקוח ביקש לחזור שוב על מנת שיוכל להיות מול יומן או כאשר הוא בפגישה חשובה ולא יכול להמשיך את השיחה, התוצאה של מעקב איכותי מול הלקוח יאפשר לנו לחזור ללקוח, לגרום לו להבין שאכן מדובר בעסק רציני אשר מתחשב בבקשת הלקוחות שלו מהרגע הראשון, וכמובן תרומה גדולה לסגירת פגישה.
5. יומן משותף- יומן משותף מול הטלפנית יבטיח תיאום איכותי.
בהצלחה....
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955